شیوه ای ابتکاری برای تسکین درد آمپول
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
شیوه ای ابتکاری برای تسکین درد آمپول
نوشته شده در دو شنبه 15 ارديبهشت 1393
بازدید : 934
نویسنده : امین صادقی

شیوه ای ابتکاری برای تسکین درد آمپول

اخبار علمی | شیوه ای ابتکاری برای تسکین درد آمپول دانشمندان روشی منحصر به فرد برای گول زدن مغز و ترشح مواد تسکین دهنده ی طبیعی در انسان ها کشف کرده اند.
 

کارشناسان به افرادی که دچار درد در ناحیه ی دست خود شده اند، به طور مثال دچار گزش و یا بریدگی در این نواحی شده اند، توصیه می کنند این عضو دردناک را در زیر یک ذره بین مشاهده نمایند.

گفتنی است، روانشناسان اعتقاد دارند مشاهده ی عضو دردناک در یک ابعاد بزرگتر از حد واقعی می تواند سبب تسکین درد افراد شود.

بررسی ها نشان می دهند بزرگ تر شدن ناحیه ی درد و دیده شدن آن توسط افراد سبب ترشح میزان بیشتر از هورمون ها و مواد تسکین دهنده ی درد از سوی مغز می شود.

پژوهشگران این آزمایش را بر روی افراد داوطلب انجام داده و کارایی آن را اثبات نموده اند.

پزشکان امیدوار هستند از این روش طبیعی و بدون عارضه برای کمک به کاهش درد در افراد دچار جراحت و یا افرادی که دچار درد ناشی از تزریق داروهای مختلف هستند، در آینده استفاده نمایند.

پزشکان اعتقاد دارند در هنگام تحریک انسان ها به لحاظ ترس و یا هیجان، پوست تولید عرق بیشتر می کند که سبب افزایش هدایت جریان الکتریکی در بدن می شود، با دیدن ناحیه ی بزرگ شده ی دردناک این افزایش جریان الکتریکی کاهش می یابد.





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: